Kos

Bare tittet innom for og si god natt egentlig.
Har hatt en lang og utrolig koselig dag. Vært sammen med Tina, som jeg kjenner hjemmefra hele dagen. Hun var sugen på shopping, og jeg trappa opp i hæler. Ingen god kombinasjon! Men føttene lever og jeg synes det var ufattelig deilig og komme meg litt ut.

Kom hjem og fikk slappet av en bitteliten halvtime, før jeg måtte ut igjen for å rekke butikken. Handlet inn litt snacks til meg og mannen, og for engangs skyld kom jeg hjem med noe vi sjeldent spiser.

20140205-020429.jpg

20140205-020504.jpg
Handlet inn litt kjeks og oster, druer og oliven. Satt på ei kanne çay, og heiv meg rundt halsen på mannen da han kom inn døra.
Han har en etterlengtet fri dag i morgen, så da var det koselig og gjøre litt ekstra utav kvelden.
Nå ser mannen disse evig lange tyrkiske seriene sine, mens jeg har funnet veien inn i senga, mobilblogging er gull til tider.

God natt dere!

2 thoughts on “Kos

  1. Vi venter å venter på et svar. Det har gått 17 dager siden han var å leverte alle papirene. Det skulle ikke vært lov. Æ e så spent! Trodde dem bare hadde 15 dager på å svare jo..

Legg igjen en kommentar

