MAMMA ♥

Ønsker og gratulere mine kjære mamma med morsdagen i dag!

Verdens  beste mamma, det er du!  Du er min klippe, jeg ser opp til deg og jeg elsker deg. Uten deg, ingen meg ♥
Jeg er så takknemlig for at du er akkurat min mamma og at vi har det forholdet vi har.
Vi fikk ikke feiret med frokost på sengen, ny kokt kaffe,  hjemmelaget kort og en presang, slik jeg husker fra da jeg var liten siden vi bor så alt for langt vekk fra hverandre.

DSC_0352ny
Men mammaen min har bestilt seg billetter i dag, og kommer hit og besøker oss i neste uke. Som jeg gleder meg til og kose meg en hel uke sammen med henne og mannen ♥

 

Legg igjen en kommentar

