Perfekt start på uken!

Solskinnsdag, hoppe tidlig opp av senga, dusje, kle på seg fine hverdagsklær, lett sminke, gode venner og godt humør! Hva mer trenger man for en god start på uken?  I N G E N T I N G !

Hilde kom å hentet meg i formiddag og vi satte snuten ut av bartebyen og ut på landet for å besøke Lena. På tide at jeg fikk treffe henne og etter å kun ha snakket med henne via Internet.
Kom til dekket bord med både sjokolade kake ( Sukker fri – er jo bare mandag!) , is deilige oster og kjeks. Smakte fortreffelig og ikke minst så er det så herlig og omgås mennesker man har masse til felles med og som skjønner hva en snakker om. Må ikke bli lenge igjen til neste gang jenter. Er deilig og være tyrker/kurder frue skal jeg si dere!

DSC04313Nå er jeg hjemme og har fått slappet av noen sekunder. Mannen er ute sammen med noen venner og kommer vel snart hjem tenker jeg. Så da får jeg hive meg rundt og gjøre noen husmorplikter, som og lage middag. Vanskelig dette med middag, vertfall når kreativitet og fantasi er lik null for tiden. Får løpe på butikken og se hva jeg finner.

Ha en strålende mandags kveld alle, nyt uken!

Legg igjen en kommentar

