Valentines – på forskudd … ♥

Overalt florerer det av blomster, hjerteformet sjokolade og masse andre sukkersøte greier, det har det forsåvidt gjort lenge nå. Og i dag er dagen, Valentines, kjærlighetens dag.
Vi feirer ingen valentines i dag, fordi vi har andre planer. Men vi koste oss heller med litt ost kjeks og hverandre i går kveld, når mannen var ferdig på jobb. Litt på forskudd bare, og det blir nok slik i årene som kommer også.

Mannen kom hjem med en bukett med nydelige roser, mens han fikk en eske sjokoladehjerter av meg. Ikke tusenvis av kroner på presanger, dyre restauranter og slikt her i huset, og det er faktisk deilig at det ikke må mer til enn bare denne bittelille oppmerksomheten.
Jeg synes og det er viktig og sette pris på hverandre i hverdagen, noe vi helt sikkert kunne vært flinkere til både jeg og mannen, men vi tar oss selv i nakken innimellom.
1780837_373983252744823_1313308055_n

1656167_373983402744808_1485864331_n

1655844_373983222744826_1092826032_n

1622236_373983326078149_1609618868_n

I kveld skal vi ut sammen med ett vennepar og bare kose oss. Blir deilig og komme seg litt ut, og gjøre noe annet. I mellomtiden skal jeg bare kose meg her hjemme og ikke gjøre noenting. Slappe av i helgen og lade batteriene til mamma kommer på mandag, som jeg gleder meg ♥

 

Til dere alle – ha en fin valentines, men ikke glem å pleie kjærligheten de 364 andre dagene i året også ♥ Og god helg!

4 thoughts on “Valentines – på forskudd … ♥

  1. Så fine og romantiske bilder. Vi feirer ikke valentin dagen i det hele tatt, men feirer at det er dagen vi ring forlovet oss. I går var det 7 år siden 🙂 Så jeg kjøpte roser, men de var til meg selv 😉 Friske blomster må man ha til helgen. Fortsatt god helg til deg 🙂

    • Mannen ville ikke gjøre noe om det ble den 14, så derfor tok vi det en dag på forskudd, da blir det liksom ikke det samme 🙂
      Gratulere så mye med 7 år ❤
      Det er så deilig med blomster, elsker og pynte opp 🙂

Legg igjen en kommentar

