Do whatever makes you smile

God kveld!

Inni enda en periode hvor oppdateringene ikke akkurat kommer som perler på en snor.
Bloggen har ikke blitt prioritert, og igjen – jeg vil, bør og skal skjerpe meg!!

I dag har jeg svingt meg med vaskekosten her hjemme, tørket støv, og vasket uendelig mange maskiner med klær. Så deilig å få det unna! Har enda litt igjen, men det har jeg spart til i morgen.
Har kvernet hjernen på hvilken løsning jeg skal gå for på kjøkkenet siden vi har så alt for liten plass, og prøvd og få litt orden på ting. Jeg har alt for masse ting og tang i forhold til oppbevaring, å det er ikke bare, bare alltid. Og det er ikke bare på kjøkkenet, det er overalt.

1779756_374590936017388_1726441838_n

Nå har jeg slappet av, sett «50 first dates» på tv og bare lata meg på sofaen hele kvelden. Men der er jo helg, så da er det lov. Har hatt en fantastisk uke og neste uke blir jo og super siden mamma kommer. Det er godt å være tilbake i en god periode, håper bare humør, energi , vilje og alt annet fortsetter som nå.

Viss noen av dere som stikker nesen innom her hos meg har noen smarte løsninger når det gjelder oppbevaring, så skrik ut i kommentarfeltet. Ha en fin kveld!

 

4 thoughts on “Do whatever makes you smile

    • Ja, men finner ingen som passer her hos meg. Har vært innom tanken på disse expedit hyllene, men er ikke helt det jeg er ute etter. Nå har jeg bare en vanlig åpen reol med hyller. Hadde blondegardin på den, men måtte ta den av da jeg trengte gardinene til stua.
      Må vel lete litt tenker jeg, mulig det bare blir noen enkle hyller og åpen løsning, men et konsollbort under.
      Vanskelig når man skal bli fornøyd med det sånn utseende messig OG praktisk.

Legg igjen en kommentar

