Dagene raser avgårde!

Som tiden flyr når man har noe å henge fingrene i. Mamma var her hele forrige uke, å reiste hjem nå på tirsdag.
Har bare kost meg sammen med henne og nytt hvert eneste sekund sammen med verdens beste mamma ♥
Vi har vandret rundt i den herlige vår sola i Trondheims gater, cafe besøk, shoppet og vært ute å spist på jobben til mannen. Dessverre jobber Bayram såpass masse at han ikke fikk vært så masse sammen med oss, men sånn er det. Vi skal jo feriere litt sammen med de senere i år, så får ta det igjen da.

1922319_377270185749463_526236875_n
Har bare vært herlig med besøk. Å som en skikkelig bonus er nå fryseren min fu av både mamma`s hjemmelagde kjøttkaker og brød. Mmm!
Har såklart vært elendig på å fotografere denne uken, og det angrer jeg selvfølgelig på nå. Det er så typisk. Kameraet ligger i en skuff, og det er rett og slett en skam! skjerpe meg altså!

1779091_376684805808001_1835411347_n

Når mor dro hjem var det bare å finne noe annet å henge fingrene i. Vil ikke tilbake til å sove vekk disse fantastiske vår dagene, for ja våren har nok kommet kan det se ut som, håper iallefall det.
Så jeg og Selma satte i gang med og lage hjemmelagde cottonballs, eller happylights som noen kaller det. Tenkte og skrive ett eget innlegg om akkurat det, men først skal jeg svinge meg litt med støvsugeren.

GOD HELG! 

 

 

2 thoughts on “Dagene raser avgårde!

Legg igjen en kommentar

