Lørdags syssel

Hei på dere!
For en strålende lørdag. Solen skinner og gradestokken har tippet 10 grader denne aller første dagen i mars. Herlig rett og slett!

Mannen i huset har akkurat dratt på jobb, Rørleggeren har vært og fiksa lekkasje på badet og jeg har pusset å pusset.
For en ukes tid siden kjøpte jeg en gammel spisestue for en billig penge. Bordet ble dessverre for kraftig til vår lette og landlige leilighet, så det solgte jeg videre.
Men sitter igjen med 6 spisestuestoler som trenger seg en oppussing. Jeg tenkte nok at det å pusse ned og male opp var en litt enklere jobb enn det viser seg og faktisk være. Jeg har pusset en halv stol og er møkk lei.

20140301-145649.jpg
Men heldigvis er redningen underveis og jeg håper en pussemaskin gjør susen.
Spisebordet vårt skal også få seg en liten oppfriskning, og topp platen skal pusses og få seg et strøk drivved beis.
En flott tv benk er og på vei, så nå er det mange oppussingsballer i luften.
Blir spennende å se det ferdige resultatet. Skal selvfølgelig dele før og etter bilder med dere når tiden er inne for det.
Mannen mener jeg blir å bruke måneder, vel jeg benektet det ikke …

Legg igjen en kommentar

