Siden sist …

Hei på dere!

Siden sist har jeg egentlig bare holdt på med en million forskjellige prosjekter her hjemme. Hodet har vært fullt av ideer, og det er det forsåvidt enda, men godt og få litt plass oppi hjernen igjen.

Spisestuestolene står enda i boden … pussing er IKKE min greie, fy for en dritt jobb!
Men jeg har fått pusset opp en slitt tv benk jeg kjøpte billig av en venninne, laget en avlastningsbenk med oppbevaring under på kjøkkenet og snekret å beiset to hyller,hengt opp å beiset en sengegavl og skrudd sammen en dekorstige til trappen ute. Sier meg fornøyd med ukens innsats!
Legger med et par bilder jeg har delt på instagram av tv bordet og litt av kjøkkenet.
(For dere som vi følge meg på instagram, så heter jeg mayliseoenen.)

1174685_382929195183562_1414628503_n

10001360_382831621859986_530295863_nJa – jeg må si meg veldig fornøyd og føler at den kreative kvinnen i meg har nok tittet fram. Det kan jo ta år mellom hver gang, så det er ikke verst. Jeg har jo enda noen prosjekter jeg håper og få unnagjort snart, stakkars mannen min, han holder på å bli gal av alle påfunnene mine. Her en kveld han skulle legge seg hadde det plutselig kommet en diger plate på veggen som jeg fant utenfor låven her vi bor -perfekt som sengegavl. Heldigvis så falt den i smak!

I morgen kommer Selma over på litt fredags taco, før det må jeg få unna en god dose rydding og vasking, det trengs etter en uke med prosjekter. Mens i helga skal vi ut å jakte på nye skatter på loppemarked, så det gledes til helg for og si det slik ♥

One thought on “Siden sist …

Legg igjen en kommentar

