Søndag

Herlig søndag rett og slett!

Selma plukket meg opp rett før 14 og vi la ut på tur i ruskeværet. Flott temperatur og litt regn – det perfekte tur været.
I små joggesko la vi på vei innover det gjørmete terrenget, regnet som pisket mot ansiktet og den herlige, friske luften. Det føltes så fritt!
Lenge siden jeg har beveget på stumpen, å det kjentes skikkelig godt. Iallefall når jeg klarte å gå rett på ræv … Uansett så håper vi blir litt flinkere og komme oss ut nå som været tillater det.
1521522_384139551729193_415896936_nNå har jeg rigget meg til i sofaen, med tente lys og skal snurre i gang noen episoder av svensk paradise hotell før mannen kommer hjem fra jobb. For dere som synes det er like underholdende som meg så anbefaler jeg absolutt det svenske foran det norske – så mye bedre!

Håper dere alle har hatt en fantastisk helg ♥  Hva sier dere forresten til en giveaway her på bloggen?

Legg igjen en kommentar

