2 år ♥

I dag er det to år siden vi giftet oss, to år siden vi ga hverandre vårt ja, to år siden vi tok valget om å bli gammel sammen.
Som tiden flyr avsted og så mye vi har opplevd sammen i denne tiden etterpå. En av flere bryllupsdager, men nok den aller viktigste av de alle er denne Imam nikah dagen.

DSC0438444

Siden mannen min jobber en del ble vi nødt å feire dagen i går, en dag på forskudd. Vi valgte og ta med oss et vennepar og dro ut å spiste middag. Røde roser fikk jeg også, mens jeg enda ikke har funnet noe til mannen, så det blir en nøtt å knekke de nærmeste dagene.
Nå er han straks hjemme fra jobb, og vi skal bare kose oss sammen det lille som er igjen av kvelden.

Elsker deg helt enormt Bayram ♥

DSC04333333
Håper dere har hatt en strålende onsdag. Jeg har kost meg masse med to flotte jenter og på toppen av det hele har jeg blitt brunette …
…to be continued!

2 thoughts on “2 år ♥

Legg igjen en kommentar

