DEKORIA

WWW.DEKORIA.COM

Ønsker og tipse dere lesere om en vannvittig flott side, nemlig DEKORIA.  På deres hjemmeside kan man finne alt mellom himmel og jord innenfor tekstiler. Sengetepper, duker, putevar, gardiner osv.

Hos DEKORIA kan du finne hundrevis av design og farger, å ikke minst en masse spennende produkter. Jeg anbefaler alle og ta en titt innom, her er noe for en hver smak. Kanskje trenger du litt påfyll hjemme, eller kjøp en spennende gave til en venn?

Kvaliteten er upåklagelig og utvalget gjør at iallefall jeg kan sitte lenge og lete fram noen skatter. Alle produktene hos DEKORIA produseres i Europa og har rask leveringstid.

Her er en av mine skatter fra nettsiden. Et nydelig sengeteppe i deilige farger, samt to puter, passer perfekt til den nye sengegavelen min. Vanskelig og få til et bra bilde på mitt bittelille soverom, men på hjemmesiden til DEKORIA kan dere se både dette og mange flere farger og design.

innlegg1
innleggdekoria
Jeg har også noen søte sofaputer, samt en matchende løper til stuebordet. Jeg som elsker blonder/Hekla ting, og den typen mønster – var snar å legge disse i handlekurven. Nå kan jeg mixe og matche og ikke minst skape en rød tråd  med alle hekla dukene jeg har fra før.

innlegg7
1800285_385302568279558_660499770_n (1)
innlegg2

Har du Ikea sofa sånn som meg, kan du se gjennom de over 100 forskjellige trekkene du kan få til sofaen eller stolen din – altså X antall ganger bedre utvalg enn noe annet sted.
Neste gang jeg skal bestille noe fra DEKORIA, skal kjøkkenvinduet mitt få en fresh liftgardin – jeg gleder meg til og nok en gang se gjennom det enorme utvalget av stoffer og tekstiler!

Alle bilder og DEKORIA tekster er linket!

// SPONSET

2 thoughts on “DEKORIA

Legg igjen en kommentar

