Etter 10 år som blondine …

Som jeg nevnte for noen dager siden så har jeg har blitt brunette. Noe jeg ikke hadde trodd skulle skje med det første. Jeg har såvidt vert innom tanken, men det ble bare med det. Jeg som ellers er en ganske spontan person – men det gjelder ikke håret tydeligvis.

Selma derimot synes virkelig dette var noe å sette klørne i, å hun fikk igjennom forslaget sitt tidligere i uken.
Jeg liker å si hun tvang meg, men jeg satt meg jo frivillig ned i den stolen?! Og vips, så var det gjort. Jeg ble brunette!

1467244_386595984816883_671762967_n

 

Etter 10 år som blondine var det på tide med noe nytt. Og jeg synes det var veldig godt med litt forandring. Et friskt pust gjør ikke bare noe med utsiden, men også med innsiden.
Er såklart veldig uvant, men det går seg vel til med tiden regner jeg med. Til og med mannen synes det var fint, selv om jeg tror han likte det blonde og litt mer naturlige litt bedre.

6 thoughts on “Etter 10 år som blondine …

  1. Du passer veldig godt til både å være lys og mørk:-) Du ble mer «typete» med mørkt hår. Forandring fryder innimellom ❤

Legg igjen en kommentar

