Hei !

Hei alle!

Nå tror jeg at jeg kan starte dette blogg innlegget med og si at jeg er tilbake, og forhåpentligvis slipper jeg falle fullstendig utenfor bloggen som nå.
Det er faktisk en straks en hel måned siden siste blogg innlegg, og ja det er ikke annet enn alt for dårlig.
Har vært innom å sjekket statistikken og regnet egentlig den var flatet helt ut, men ser at alle dere som har fulgt meg over lengre tid fortsatt titter innom. Og jeg beklager veldig at dere har tatt dere bryet og klikke dere inn her hos meg uten og finne nye innlegg den siste tiden.

Som sagt- nå skal jeg skjerpe meg og være mer aktiv her inne. Men det betyr dessverre ikke at jeg er tilbake med hodet fullt av inspirasjon. Alt som heter kreativitet og ideer er lagt i oppussingsprosjektene jeg og Selma har drevet med den siste måneden. Så viss det er noe spesielt dere ønsker og se her inne hos meg, så er det bare å gi meg et lite hint i kommentarfeltet.

10150778_397085683767913_6469617555479160449_n

Ønsker dere alle en riktig god helg, og til dere som allerede har tatt påskeferie – kos dere masse hvor enn dere skal nyte noen fri dager!

 

Legg igjen en kommentar

