Søndag …

Søndager er jammen meg kjedelig! På dager som dette drømmer jeg meg vekk til solfylte dager hvor jeg kan spasere langs strand kanten i Alanya og kjenne sanden kile mellom tærne. Ah, som jeg savner det! Spesielt nå som det er grått, trist og vått utenfor.

Jeg og Selma har kost oss med skikkelig søndags middag, før vi dro hjemover og satt i gang med kveldens prosjekt. I kveld sto det på planen og rulle opp de siste cottonballs på lista over bestillinger. Det er faktisk litt jobb og lage disse lyslenkene, ser ganske enkelt ut, men når man skal lage såpass mange som det vi har gjort de siste ukene, ja da kan man risikere og ligge og rulle tråd i søvne.

1622718_399942633482218_5274095595616626731_n

Nå venter jeg bare på at mannen skal komme hjem fra jobb, før jeg skal ta tidlig kveld. I morgen har jeg nemlig kjøretime og det er lenge siden jeg har sittet bak rattet.
Da jeg bodde hjemme i Lofoten kom jeg så langt at jeg bare hadde teori og oppkjøring igjen, men så dro jeg til Tyrkia og det ble med det.
Så nå er jeg spent på hvor mye som sitter igjen fra sist. Målet er og bli ferdig før kong vinter kommer tilbake uten og ruinere meg selv, jeg har jo trossalt alt det obligatoriske!

Håper dere har hatt en strålende helg, jeg har mange fine ting som skjer på hjemmefronten for tiden og planer for sommeren er godt i gang, og det gjør at jeg smiler hver eneste dag 🙂

Legg igjen en kommentar

