Ferie i Sikte ♥

Ingenting kan måle seg med den gleden man kjenner i kroppen når man har en ferie i sikte. Endelig skal jeg ut å reise igjen, og som det kribler i kroppen.
Om bare en liten måned setter jeg snuten mot Kypros sammen med bestiss, og endelig skal vi få oss en etterlengtet sydenferie!

Her er noen solfylte bilder fra denne vakre destinasjonen. Det skal bli godt og kjenne sand mellom tærne og den varme solen steike mot den bleike huden min og bare nyte to herlige uker.

entry-2-7-0230245-1211130151

entry-2-5-0219986-1211130151

entry-2-19-0235324-1211130151

entry-2-26-0219993-1211130151

entry-2-16-0220025-1211130151

entry-2-12-0235306-1211130151

entry-2-33-0232844-1211130151

 

Er det noen av dere som titter innom her hos meg som har vært på Kypros tidligere? Legg gjerne igjen en kommentar om det er noe vi bør få med oss mens vi er der nede.
Vi har kikket litt og har iallefall bestemt oss for både en tur til Agia Napa, svømme rundt Afrodite`s stein og muligens blir vi og ta en aldri så liten svipp over «fjorden» og innom byen hvor vårt hjerte alltid vil være ♥ Alanya …

10 thoughts on “Ferie i Sikte ♥

  1. Glemte å spørre i sted, når man bruker sånn burkini, har man flere slik som man har med bikini, eller har man bare en? Du sier noe om sol på den bleke huden, men blir du brun igjennom burkinien?

    • Nå er ikke jeg en person som holder mye til på stranden når jeg ferierer, så jeg har bare en. Kanskje i framtiden når jeg Insallah skal bo i Tyrkia, går til innkjøp av flere. Er jo alltid greit og ha et par og bytte på om man bader mye/er på stranden.
      Blir nok ikke mye brun gjennom burkinien nei, men nå har jeg ikke tenkt å ha den med meg til Kypros.
      De som har fulgt bloggen min en stund, vet at jeg bare dekker meg til når jeg er i Tyrkia 🙂

  2. Jeg har vær i Ayia napa, , men jeg anbefale å leie bil (husk de kjører på høyre side av veien) så kan dere kjøre opp til den tyrkiske grensa 😉 Men det er jo planen deres uansett 😉 er ikke så veldig mye å finne på der bortsett fra at Ayia napa er et kjent party sted.Jeg personlig syns Kypros/ ayia napa var kjedelig.

    • Takk for at du deler din opplevelse med meg 🙂
      Jeg tror nok at uansett hvor i verden jeg reiser så klarer jeg og kose meg. Mat,kultur og litt liv å røre er en god mix for meg 🙂
      Vi skal til Larnaca, så blir jo litt storbyliv blandet med solferie, så ser veldig fram til det 😉

Legg igjen en kommentar

