Solskinn !

I dag våknet jeg til et deilig solskinn her i Trondheim, og det er bare så deilig. Så det var bare å komme seg opp av sengen, spise frokost og komme seg ut på tur. Det ble noen kilometer ved Kyvannet og det er virkelig terapi for sjelen og være ute i naturen.
Nå krysser jeg fingrene for god vær i morgen også, da legger vi ut på en enda lengre tur.

10253933_402211139922034_3998030152949371474_n

Tidligere i uken begynte jeg faktisk og loggføre hva jeg spiser, og ja man kan jo si jeg har fått meg noen overraskelser når det kommer til hva jeg har pleid og putte i munnen av karbohydrater, fett,protein osv. Men nå er det andre boller, og jeg har Selma med på laget. Er jo så mye enklere når vi er to.
Jeg har ikke tenkt og bli helt nazi, men nå står jo ferien for tur om en liten måned, så hadde vært kjekt å ta med iallefall selvfølelsen i kofferten.
Ellers er det en god start på kiloene som må vekk før operasjon etterhvert.
Om noen lurer så bruker jeg appen «Lifesum» til og loggføre måltider og aktivitet.

10256849_402211119922036_7848860513567623151_nHåper dere nyter påskeferien, jobbhelgen eller hva enn dere måtte bruke denne helga på.
Jeg er klar for og hoppe til køys, sov godt !

 

Legg igjen en kommentar

