Hurra for Bloggen!

I dag er det 2 år siden jeg byttet blogg plattform, og gikk over til wordpress. Hurra for bloggen!

Dere som har fulgt meg fra starten har jo fått tatt del i min kjærlighetshistorie, helt fra starten på min tidligere plattform, til nå 3 år etterpå. En reise jeg ikke ville vært foruten.
Ellers har bloggen vært preget av det hverdagslige, reise og bittelitt annet.

Som dere alle vet har jeg forsvunnet mer og mer fra bloggen den siste tiden, og det er mest fordi jeg bruker tiden min på andre ting, men også fordi jeg ikke finner like mye inspirasjon lengre.
Jeg vil gjerne finne tilbake til den samme gleden i og blogge som jeg hadde før. For jeg vet det er mange der ute som følger meg daglig, og der er mange som setter pris på det jeg skriver, tips og råd jeg kommer med og erfaringene som jeg deler.

1622358_385287654947716_1702360646_o
Det er nettopp nå dere som følger meg bør komme med tips, råd og ideer for og få meg tilbake på banen. Jeg trenger dere!

 

 

5 thoughts on “Hurra for Bloggen!

  1. Jeg følger deg på insta oxo, og der legger du ut så mange fine bilder.kan du ikke dele de her også og skrive noen ord under bildene?! Du må ikke skrive et langt foredrag men noen ord er alltid koselig å lese.Du må iallefall ikke gi opp bloggen ♥

  2. Hei!
    Hva med å skrive om det som gjør deg glad og hva som betyr noe for deg 🙂
    Du kan jo også legge ut bilder på det også.

Legg igjen en kommentar

