Home is where the Heart is ♥

I 10 herlige dager har jeg kost meg hjemme i Lofoten. 28.April satt jeg vettskremt på et fly i retning nord ( ja flyskrekken blir bare verre og verre!).
Denne gangen var det ikke duket for noen late dager med familien som det pleier, heller tvert i mot.
Tantejenta mi var nemlig konfirmant i år, og da må jo favoritt tanten selvfølgelig hjelpe til med alt!
Og jeg elsker jo og få ta del i slikt. Bordkort, pynting, baking og det som hører med.

Dagene hjemme ble fylt med stress, kos, glede, kjærlighet og tårer. Stikker litt i hjertet for at jeg fikk så alt for liten tid hjemme med mamma og pappa, men håper på en liten tur hjem i sommer.

Deler noen bilder med dere fra denne flotte dagen i nydelig vær i Henningsvær ♥ 

DSC04555

DSC04591

DSC04704

DSC04744
DSC04761
DSC04944
DSC04835

DSC04806
DSC04723

DSC04980

En perfekt dag  ♥ 

Legg igjen en kommentar

