Quality Time

For en herlig dag!

Våknet til melding fra mannen i dag tidlig, om jeg ville komme til byen og møte han når han var ferdig på skolen.
Er ikke mye tid vi har til hverandre nå som han har både jobb og skole hver eneste dag, så det kunne jeg jo absolutt ikke takke nei til!

Vi koste oss med kakao og kanelsnurr på Dromedar i sentrum, og jeg kjenner langt inni meg at denne dagen virkelig var etterlengtet og ikke minst nødvendig 

10350543_413252502151231_5490840629791650505_n

Ellers har dagen gått til og bare være kjærester. Jeg har jo vært bortreist, og det merkes. I tillegg er det jo bare noen dager til jeg reiser igjen, så her nytes hvert eneste sekund!
På dager som dette elsker jeg livet 

6 thoughts on “Quality Time

  1. Heia ❤
    Dette så koselig ut 🙂 Hva slags skole går mannen din på og hvor skal du reise? Vi skal til Side i slutten av mai, gleder oss masse 🙂

    • Deilig med litt kvalitetstid 🙂
      Han går på norsk kurs 5 dager i uken.
      Jeg reiser til Kypros på mandag, og skal kose meg i 2 uker med bestevenninnen min ❤
      Har faktisk aldri vært i Side, men alle sier det er fantastisk 🙂 Tyrkia er knall uansett!

  2. Hei May-Lise!

    Ble så glad da jeg kom over blogge din. Jeg har også kjæreste fra Tyrkia, så jeg har lest gjennom mange av dine gamle og mer nyere innlegg. Kjenner meg igjen i så mye av det du har skrevet om!

    Jeg har noen spørsmål, spesielt i forhold til Tyrkia, og lurer på om det er greit jeg sender deg en e-post? Føler ikke for å brette ut alle detaljer så offentlig, om du forstår 🙂

    Hilsen Cecilie

  3. Hei, har fulgt bloggen din en stund, og lurte på hvordan man gjør det om man vil få mannen sin til Sverige? 🙂 Er ikke gift enda, men greit å vite hva man går til 🙂

Legg igjen en kommentar

