Hei !

Først og fremst ønsker jeg og takke dere for mails, kommentarer og meldinger på facebook.
Bloggen har blitt totalt nedprioritert den siste måneden, og det er rett å slett fordi jeg ikke eier noen blogglyst i det hele tatt.

I tillegg har jeg vært på ferie i nesten 3 uker, og gjorde heller mange andre kjekke ting enn å nerde foran pc`n.
Men nå er jeg tilbake, og kanskje jeg klarer å få til noe med denne bloggen. Jeg har lenge vurdert og legge bloggen til side som dere vet, og heller bruke Facebook til og oppdatere. Men så er det jo ikke alle leserne mine som er på Facebook, så da får jeg jo litt vondt i leser hjertet mitt.
Vi får se hva jeg bestemmer meg for, men akkurat nå heller jeg veldig mot og bruke blogg gruppen på Facebook. For dere som ikke er der, så finner dere gruppen her –>  FACEBOOK

DSC05271

Jeg har så mye jeg kunne tenkt meg og skrevet om, men så er det jo en gang sånn at det er ikke alt som trenger og bli skrevet ned svart på hvitt så alle og enhver kan lese, dele, snakke om og alt det der.
Og det som passer seg her inne, det klarer jeg liksom ikke og komme i gang med…

I første omgang skal jeg sette meg ned og skrive ferdig et sponsor innlegg, så får vi se om jeg kommer i gang med noe litt mer personlig enn sko og vesker etterhvert.

Ha en finfin Søndag så lenge!

 

2 thoughts on “Hei !

Legg igjen en kommentar

