Holiday !

Som de fleste sikkert vet har jeg vært sammen med venninnen min på ferie til Kypros.
Vi reiste nedover den 19.Mai og jeg hadde den jævligste flyturen noensinne. Det var turbulens fra vi tok av fra Værnes og nesten hele veien fram, og jeg endte rett og slett opp i full panikk!
Ikke noe særlig for verken meg eller den stakkars flyvertinnen som måtte ta vare på meg gjennom hele turen.
Men fikk komme inn i cockpiten etterhvert som jeg roet meg, og fikk jo svar på en del spørsmål. Men synes i grunn ikke det hjalp noe særlig på flyskrekken, så nå vurderer jeg flyskrekk kurs!

Anyway, Kypros var kjempefint, men havner dessverre ikke under favoritter på listen min.
Det som dro det opp var fine strender, krystallklart vann og nydelig gyros.
Vi reiste uspesifisert og var veldig heldig. Vi kom på et kjempe flott og stort hotell anlegg sentralt  i Agia Napa.
Dagene gikk til og slappe av, været var ikke helt på topp de første dagene heller, men vi kom oss både på stranden, fikk dratt inn til Fig tree bay, testet utelivet i Agia Napa og rett å slett bare nytt hvert eneste sekund av ferien.

10339735_417144185095396_6848069965647486064_n

Vi fikk også tatt turen over til Tyrkia, og dro selvsagt inn til Alanya. Som jeg har savnet den plassen! Koste meg ihjel de dagene vi var der.
Lukten, menneskene, maten, bønnerop, varmen, gatene – ALT  ♥

Nå har jeg vært hjemme i snart to uker, og det blir nok ikke mer ferie på meg i år, dessverre. Men sånn er det, har mange ting og se fram til gjennom sommeren og utover høsten, så jeg skal holde motet oppe. Var også utrolig dårlig på å ta bilder gjennom ferien, men skal dele med dere etterhvert de få som er brukbare : )

Legg igjen en kommentar

