ESHOES

Til alle dere der ute som elsker sko like mye som meg – sjekk ut denne siden her –> ESHOES !

Eshoes har et hav av sko som jeg mer enn gjerne skulle fylt sko garderoben min med. Her finner man sko i alle former, fasonger, farger, merker og stiler.
Noen av merkene Eshoes fører er : Converse, Ilse Jacobsen, Hummel, Dr. Martens, New balance, Lacoste, Toms, Vans, Tommy Hilfiger og en rekke andre merker.

Tenkte og dele noen av mine sommer favoritter med dere her. Alle skoene har direkte link, bare trykk på bildet.

eshoes1eshoes2

eshoes3eshoes4

Fire av mine sommer favoritter fra Eshoes! Her er litt for en hver smak og anledning. Anbefaler dere og titte innom og gjøre et skikkelig kupp.
Hvem elsker ikke sommersalg? Flere godbiter kan du finne hos Eshoes med opptil 70% avslag i prisen, det blir billig det!

Hos Eshoes kan man også finne et utvalg av diverse jakker og regnkåper. Ilse Jacobsen har et enormt utvalg av regnkåper/jakker.
På siden finner man selvsagt et utvalg av både sko, støvler og jakker til menn også. Masse fint så er bare å sette seg ned og bla gjennom.

Handler man for over 499,- tilbyr Eshoes fri frakt! Levering skjer raskt og man har 14 dagers åpent kjøp.

 

 

 

// SPONSET INNLEGG

 

 

2 thoughts on “ESHOES

  1. Heisann!

    Mitt spørsmål har for så vidt ingenting med sko å gjøre, selv om det alltid er gøy med sko 🙂 Men poster bare kommentaren her da dette var det nyeste innlegget.

    Jeg lurer på om du vet noe om garantiskjema, og hva den norske ambassaden i Tyrkia krever i forhold til dette. Jeg har lest på enkelte andre ambassaders nettsider at disse krever at et garantiskjema ikke kan være eldre (datert og stemplet hos Norsk Politi) enn 3 måneder når søknad om visum leveres. Vet du om den norske ambassaden i Tyrkia krever det samme?

    Håper du er litt klokere på dette enn meg 🙂 På forhånd, takk for hjelpen!

    Med vennlig hilsen

    – Cecilie

    • Hei Cecilie.

      Det du skriver ang garantiskjema stemmer. Det kan ikke være eldre enn 3 mnd. Dette bør ikke by på noe problem, da man ikke kan søke visum mer enn 3 mnd før innreise i Norge.
      Ellers er det jo sånn at man må ha en viss inntekt for og være garantist. Akkurat hvor mye er jeg litt usikker på, men dette vet de alt om på ditt lokale politi kontor vil jeg tro.
      Lykke til med søking av visum og fortsatt god helg! 🙂

Legg igjen en kommentar

