H O T !

Trondheim gløder!
Våknet i dag tidlig av at mannen forlot soverommet til fordel for sofaen, han hadde det varmt stakkar, og han er kurder!
Etter at han kom seg avgårde på jobb, har jeg holdt meg innendørs. Ikke noe særlig med slik varme midt i Ramadan.

Har egentlig ikke gjort stort, bare slappet av og nytt hvert eneste vindpust som kom inn gjennom alle de vid åpne vinduene. I morgen har jeg stor opprydning på planen. Har en diger kommode i stuen som skal tømmes, og et klesskap som renner over. Det blir vel å ta cirka hele dagen tenker jeg. Men skal bli så godt å få litt orden i sakene.

10397134_438122459664235_7475143369004917404_oNå er mannen på vei hjem fra jobb ganske snart, og jeg skal begynne å lage litt mat til oss. Håper dere har hatt en strålende lørdag, nyt resten av helgen!

 

2 thoughts on “H O T !

Legg igjen en kommentar

