Take me Away!

Varme ( veldig varme)  sommerdager over store deler av landet for tiden. Facebook feeden min er preget av bilder av vifter, det er visst tidenes kupp!
Jeg derimot har ikke kommet meg avgårde for å fått i en enda. Så i morgen håper jeg at jeg kommer meg ut døra, inn på bussen og avgårde til butikken fordi jeg trenger sårt en vifte for og i det hele tatt få sove skikkelig!

Mannen jobber og jeg kjeder livet av meg. Thats my life these days!
Lyset i tunnelen er at storesøsteren min med familie i skrivende stund har hekta på campingvogna og kjørt på ferie. Er jeg riktig heldig kjører de forbi her iløpet av helgen og da får jeg litt selskap.
Planen er at jeg hiver meg med når de kjører over til Sverige for en aldri så liten camping tur viss de dukker opp.
Har ikke feriert med dem siden jeg var 13, bortsett fra en uke i Hellas i fjor. Så jeg krysser det som krysses kan for at det blir en bitteliten ferie sammen med de beste ♥

10520521_440961916046956_8987208718209398568_nEllers så flyr dagene avsted og jeg gjør ingenting fornuftig. Prøver og søke litt jobber innimellom alle timene jeg har tilbrakt på Ebay. Det er skummelt, men man finner jo såå mye fint om man bare har tid til og lete litt.

Så nå venter jeg på en haug med pakker, å jeg er kjempe spent. I tillegg til alle Ebay pakkene har jeg bestilt meg ny telefon som er rett rundt hjørnet, passer veldig dårlig at det er helg akkurat nå når jeg trenger at postgangen går litt kjapt. Men, men …

God helg dere !

Legg igjen en kommentar

