På vei mot ett nytt liv!

Så langt tilbake som jeg kan huske, så har bloggen min stortsett omhandlet min kjærlighetshistorie. Nå har jo jeg og B «vært i mål» en stund, og med det så har jo også bloggingen dabbet veldig av.
Men mange av dere har fulgt meg hele veien, og er fortsatt her på tross av uker og måneder mellom hver oppdatering. Det er jeg veldig takknemlig for!

Nå står jeg foran ett nytt kapittel i livet. Jeg skal slankeopereres, og dere skal få bli med på en veldig annerledes reise.
På veien håper jeg og kunne bli enda bedre kjent med meg selv å finne en livsstil og levemåte jeg trives med. Jeg ser på det som en enorm utfordring, kanskje den aller største hittil i livet!

10553920_453190594824088_8639386093570551534_o

Siden sist har det ikke skjedd de store forandringene. Jeg har vært et par uker i Sverige sammen med søsteren min og familien i sommer, jeg er i gang med forberedende kurs i forbindelse med operasjonen i Oslo og jeg forsøker så godt jeg klarer forberede meg på de enorme endringene som venter.
Jeg prøver og ta en dag av gangen, men av og til så tar livet en igjen, å man må begynne å tenke på hva man egentlig vil. Jeg står ved et enormt veiskille i livet akkurat nå kjenner jeg, når det gjelder alt. Kjenner det er på tide og finne meg selv for real, dette blir en spennende reise!

 

7 thoughts on “På vei mot ett nytt liv!

  1. Hei! Tror jeg har prøvd å kontakte deg tidligere. Ser du bor i Alanya? Jeg sitter med samme drøm og samtidig en hel haug med spørsmål! Ta en titt på min blogg om du vil ❤ lindalovise91.blogg.no

    Lurer på om du vil ta kontakt om du har tid, og gjerne svare meg på ett par spørsmål. Tror du kan en del om Tyrkia og hvordan man skal gå frem for å bo der ett par mnd?

    Håper på kontakt!

    Mvh Linda ❤

Legg igjen en kommentar

