Sunday!

Allerede søndag, og jeg kom meg aldri på noe tur. Som betyr at jeg nådde ikke helgens mål. Men jeg kom meg ut av leiligheten og det er vel så bra.
Etter utallige tusenlapper som har gått til støttemedlemsskap til både stamming hot og Elixia, halvleg bestemt meg for å aldri mer binde meg til et treningssenter, med mindre jeg blir treningsbarkoman – noe som er svært lite sannsynlig.
Men her på Heimdal har vi fått noe nytt som heter easy fit, betaler under 200 lappen i måneden og jeg ser aldri folk der, noe som betyr at sjansen for å trene alene er stor. Ingen gruppeturer, ingen personale.  Jeg vurderer og prøve det ut, men så er høsten min favoritt årstid og jeg liker meg ute. Jeg er innom tanken på å egentlig å bare utsette det til vinteren. Vi får se, som jeg babler!

image

Ellers har helgen gått til å slappe av, nyte noen få timer sammen med mannen og vaske gulv. Grøss, det har egentlig vært en kjempe trasig helg… Jeg trenger litt action i livet kjenner jeg.

Ideas anyone?

Legg igjen en kommentar

