Kjøpestopp!

I dag har jeg inngått en avtale med meg selv om kjøpestopp. Nå har det faktisk gått opp for meg at det rundt tre måneder til operasjon +/-  og at jeg faktisk i forrige uke handlet mine aller siste plagg som en «tjukking». Det føles helt sykt godt!
Nå får jeg slite ut de siste favorittene jeg har igjen i klesskapet, for snart skal de erstattes med mye mindre versjoner.
Endelig kan jeg finne fram den mote interesserte delen av meg selv, for det er ikke så veldig lett skal jeg si dere, når man ikke alltid passer inn i en vanlig kjede butikk. Når jeg har nådd målet mitt har jeg bestemt meg for å reise til London og shoppe!  🙂  Men da må det spares. I mellomtiden har jeg kjøpt meg ny kåpe da jeg var i Oslo tidligere i uka, som nok kunne vært litt større nå, men tenker den passer perfekt når våren kommer. Dette er motivasjon for meg!

10169199_485492498260564_635550692471434887_n

 

Ellers er jeg på dag 2 uten søtt og godt, og det går helt greit. Det jeg ikke er flink til er og få inn flere måltider om dagen, noe jeg tror kommer til å bli den aller største utfordringen av alle.
Nå håper jeg den sabla ryggen kan bli bedre så jeg kommer meg på trening. Viss mannen skal trene i dag, tenkte jeg å prøve meg litt. Vi får se hva kroppen sier!

HERREGUD, JEG ER I GANG!

2 thoughts on “Kjøpestopp!

  1. Eg er kjempe plaga med ryggen sjølv, så veit at det set ein stoppar for treningen, diverre.. Ser du er på god veg, eg heia på deg! 😊
    Masse lykke til med både trening og oprasjon! Forresten, jakka var overfin! Veldig lyst på samma, i babyblå! 😃

    • Ja ryggvondt og tannverk er på topp to lista over verstinger altså!
      Ja den er kjempe fin, og nå fins den rundt omkring med litt rabatter på Vero Moda og Only feks – Løp og kjøp 🙂

      Tusen Takk MaritaK 🙂

Legg igjen en kommentar

