Magical Atmosphere

Søndager er som alltid like kjedelig. Jeg har brukt dagen på absolutt ingenting egentlig og kun kost meg i sofaen foran tv med kakao med krem, taco til middag og bittelitt klesvask må jo til selv om det er ukeslutt.

Når kvelden kom ble jeg rastløs, og dette er ikke noe nytt. Jeg har alltid mest energi på kvelden eller natten, og det kan faktisk være ganske slitsomt til tider!
Men bestemte meg for og gå meg en liten tur. Møtte et hav av tåke, så fant ut at jeg måtte stikke innom bensinstasjonen og kjøpe meg en refleks eller to. Men de hadde ikke? Det synes jeg er alt for dårlig…

10641103_487796088030205_7499025113624704929_n (2)

Magisk stemning ute i kveld, og tre kjappe kilometer ble unnagjort på no time! Kjenner det var perfekt lengde med tanke på at ryggen min fortsatt er kranglete og hele ruten er på asfalt. Men det skal sies at det er fader meg skummelt å gå ute å ikke se mer enn et par meter foran seg. Hadde litt vel stigende puls et par ganger for å si det slik.

I morgen er det mandag og ny uke. Iløpet av helgen legger jeg meg alltid planer for den nye uken. Mandag går bra og motivasjonen er på topp, halve tirsdag går som det suser også skjer det et eller annet, og jeg knekker. Det slår aldri feil, og skjer gang på gang!  Det positive er jo at jeg ikke gir opp, men det hadde vært så godt å funnet tilbake til skikkelig motivasjon og vilje.
Etter at jeg ble godkjent av kirurgen på Aker burde jo motivasjonen skyte i været, i stede er det den mentale delen som får gjennomgå. Ikke at det er noe mindre viktig og forberede seg mentalt, men det fysiske er jo vel så viktig.
Heldigvis har jeg enda tid på meg til og komme skikkelig i gang, men jo før jo bedre er det noe som heter …

Så denne ukens mål er og komme meg avgårde på iallefall to treningsøkter på EasyFit og bevege meg mer i hverdagen. Ikke kjøpe cola og få inn mer enn ett måltid om dagen.
Krysser fingrene for at jeg klarer meg gjennom denne uka. For noen er dette  «a piece of cake», men for meg er det faktisk veldig utfordrende, og noe jeg må bli mye flinkere å prioritere i hverdagen. Jeg må bli flinkere å prioritere meg selv rett og slett!

 

 

Legg igjen en kommentar

