CURRENTLY

Sissel oppforderet meg til og blogge en aldri så liten Currently liste, så here we go!

Making: Planer for det neste året, så utrolig mye spennende som skal skje og jeg klargjør meg for mitt nye liv!
Cooking: Svært lite, det går mye i knekkebrød for tiden. Matlysten er helt på bånn!
Drinking: Pepsi max.
Reading: Blogger og annet interessant på nett. Liker ikke bøker!
Wanting: En jobb og en normal hverdag…
Looking at:  Jeg og mannen følger serien «Tyrant» på tv3 sammen. Hekta!
Playing: Farmville. Er såå lei, så det spilles kun ved lengre do besøk :p haha!
Wasting: Mange lange dager hjemme på grunn av en rygg som har slått seg helt vrang.
Wishing for: En bedre helse og en liten spire.
Enjoying: Planlegging av noe som pr dags dato er hemmelig.

10708606_492597377550076_3341727978408766826_o

Waiting: På at brevet fra Aker skal dumpe ned i postkassen min med operasjonsdato.
Liking: At det er skikkelig høstvær ute ❤
Wondering: Framtiden!
Loving: De mange hverdags øyeblikkene de siste ukene.
Hoping for: Alle rette i lotto!
Needing: Ny vinterjakke.
Smelling: Nød parfymen fra Justin Bieber ( ja du leste riktig ) er tatt i bruk…
Wearing: Tights og en luftig overdel. Ikke glad i kroppen om dagen…
Noticing that: Jeg burde få mer ut av den overdosen av fritid jeg har.
Thinking: Jeg burde ta bedre vare på de få, gode vennene jeg har rundt meg.

2 thoughts on “CURRENTLY

Legg igjen en kommentar

