I`m Coming Home!

Da er billettene booket, og jeg vender snuten mot vakre Lofoten, og Svolvær – byen i mitt hjerte, om bare en liten uke. Begynner å bli et lite halvår siden jeg var hjemme nå, å det merkes. Jeg savner både stor og liten, å det skal bli såå godt å klemme alle sammen igjen, ikke minst få sove med voffsen min !

Denne gangen ble det Hurtigruten, og det er mange herrens år siden jeg reiste sjøveien sist. Det tror jeg kan bli en lang, men koselig tur. I tillegg fyller jeg jo 25 mens jeg er hjemme, å regner med å få litt mer ut av bursdagen, enn å sitte hjemme å vente på at mannen skal bli ferdig på jobb.

10636239_488606047949209_9055924592398161946_n

Som dere kanskje skjønner, så skal ikke Bayram være med meg hjem denne gangen heller. Det er egentlig ganske trist, for han har ikke vært der nord på kjempe lenge.
Satser på sommerferie til neste år, hyttetur, fisking og viss jeg er i nærheten av målvekten min til den tid, så kanskje jeg slår til med å dra han med meg på en av Lofotens mange fjelltopper. Det vil tiden vise…

Turen har jeg tenkt på en stund, å vurdert mye fram og tilbake. Har ventet på tilbakemelding på et par jobber, vi er på jakt etter ny leilighet, julen er ikke så langt unna og det er mye annet som skjer. Men jeg valgte å reise litt tidligere enn først planlagt siden jeg er nødt å være hjemme igjen mot slutten av måneden. Alt går om man bare vil nok! 🙂

Legg igjen en kommentar

