Halvveis!

I dag gikk jeg på vekta og den viste totalt minus 4,4 kilo. Det vil si at jeg faktisk er halvveis til vektkravet!
Når man skal gjennom en slankeoperasjon er det krav til et vekttap på mellom 5-10% av Startvekten før kirurgi. Jeg har regnet meg fram til at jeg bør ligge på rundt 8% og det målet er ikke langt unna. Disse kiloene er spesielt viktig for å slanke levra før operasjonen, da de skal inn under det området mens de holder på.

image

Jeg skal ærlig innrømme at det føles sykt bra! Det gir meg masse motivasjon, selvtillit og jeg ser enda mer fram til fortsettelsen.
Jeg klapper meg selv på skulderen og kryper under dyna med et smil om munnen 🙂

3 thoughts on “Halvveis!

Legg igjen en kommentar

