18.12.2014 ( Den perfekte julegaven )

I dag kom det etterlengtede brevet fra Aker sykehus. Jeg har endelig fått operasjonsdato og plutselig har jeg det skikkelig travelt!  Jeg har jo ikke sluttet å røyke enda, så dette kan bli noen utfordrende uker framover. I tillegg er det juletider, så her gjelder det bare å holde seg i skinnet.

I går viste vekta -8,5 kg og jeg er godt innafor vektkravet i forkant av operasjonen. I tillegg skal jeg på en 3 ukers diett før jeg legges inn, så regner med det forsvinner enda litt da.

Åh, det føles helt sykt! Så rart å faktisk ha en dato å se fram til og kan begynne planleggingen for fullt. Har nok ikke sunket helt inn enda at dette faktisk skal skje, og jeg sitter her med en blandet følelse av lettelse, lykke og frykt.
Men dette brevet har jeg ventet så lenge på, å det ga meg en skikkelig boozt i motivasjonen og det trengs alltid.

10850046_510148989128248_2203744706992252118_n

Jeg har allerede gått ned en størrelse i klær, og det føltes så sinnssykt godt at det meste er allerede ute av huset!
Jeg har ønsket meg tursko i julegave fra mannen, og jeg skal kjøpe meg yttertøy på romjuls/januar salg, så her er skal det nye året starte med blanke, friske og spennende ark.

Jeg håper at 2015 blir mitt år, vårt år og at noen av planene og drømmene våre kan gå i oppfyllelse 

One thought on “18.12.2014 ( Den perfekte julegaven )

  1. Lykke til 🙂 var en på jobben som tok operasjonen, jeg fikk helt sjokk hvor mye hun hadde gått ned.Bare på 5 måneder gikk hun fra XL til M.

Legg igjen en kommentar

