NYTT ÅR, NYE MULIGHETER OG EN NY START!

Året er såvidt i gang, så da er det vel innafor og ønske alle dere som titter innom her hos meg et riktig godt nyttår sånn bittelitt på etterskudd!

Tiden flyr som vanlig, og plutselig er vi i gang med ett nytt år.
For meg blir dette et utrolig spennende og utfordrende år. Jeg er allerede godt i gang med store endringer. Jeg har stumpet røyken, gått ned 13 kilo, meldt meg inn på treningssenter og er 12 dager inn i 1000 kcal dietten jeg går på nå i forkant av operasjonen.
I tillegg har vi flyttet, mannen har fått seg ny jobb og planene for det nye året er så mange.

Jeg er fast bestemt på at dette skal være «mitt år». Tiden framover skal jeg bruke mye på meg selv, det høres kanskje veldig egoistisk ut, men det er faktisk viktig og ikke glemme seg selv oppi alt som skjer rundt en i hverdagen.
Hodet, kropp og helse skal prioriteres, og med en fedmeoperasjon i bunnen av dette vet jeg at det vil komme utfordringer, både fysisk og psykisk. Men jeg er heldigvis godt forberedt og håper jeg vil lykkes å nå målene mine!

10924238_525863174223496_811406925652128057_o

Her er mitt aller første før og etter bilde, og det føles faktisk sykt bra å kunne dele et slikt resultat allerede før operasjonen. Bildet til venstre er tatt i Oktober 2013, til høyre er fra Nyttårsaften.
Nå skal det sies at det er mye på høyre bilde man ikke ser, hold in og maxiskjørt gjør en suveren jobb her. 13 kilo er vekk, men det gjenstår enda rundt 40 kg før jeg ifølge statistikken er normalvektig.
Personlig har jeg ikke satt meg noe vektmål, men vil heller lytte til kroppen, bli sunn, frisk og ha det bra med meg selv. Da er jeg fornøyd!

Legg igjen en kommentar

